Häiriötilanteissa
Onko palvelussasi teknisiä ongelmia?
Mikäli yhteyksissäsi tai palveluissasi on teknisiä häiriöitä, tai ne eivät toimi ollenkaan, soita Netplazan Asiakastukeen
- Puh. 08-2370 6750
Netplazan puhelintuki palvelee arkisin klo 9 – 18 ja lauantaisin klo 12 – 16. Puhelun hinta on matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksu. Muina aikoina voit ottaa yhteyttä sähköpostitse seutunetti(at)netplaza.fi
Huoltoikkuna
Palveluissamme on huoltoikkuna joka kuukauden toisena ja neljäntenä keskiviikon vastaisena yönä klo 00.00-06.00. Tänä aikana palveluissa voi esiintyä ennalta ilmoittamattomia katkoksia.
Inteno -päätelaitteen käyttöön liittyviä asioita
Valokuituliittymän hintaan sisältyy Inteno -kotipäätelaite, joka asennetaan liittymän rakentamisen yhteydessä asiakkaan kiinteistöön.Päätelaite jää asiakkaan omistukseen ja sillä on 24 kk takuu. Alla muutamia asioita, jotka on hyvä muistaa päätelaitetta käytettäessä.
- Inteno -päätelaitteelta on hyvä kytkeä sähköt pois ainakin kerran kuussa noin 15 sekunnin ajaksi.
- Irroita päätelaitteen sähköjohto aina ukkosen uhatessa.
- Pyri aina varmistumaan, ettei vika ole tietokoneessasi tai sisäverkossasi ennen soittoa vikapalveluun. Aiheettoman vikailmoituksen perusteella tehty käynti paikanpäällä joudutaan laskuttamaan asiakkaalta.
- Soittaessasi vikapalveluun pidä Inteno -päätelaitteen sähköt päällä. Vikapalvelu pyrkii puhelun aikana varmistamaan vian luonteen kanssasi.
Inteno –kotipäätelaitteen merkkivalojen tulkintaa